Avatar billede peter_m1 Nybegynder
26. april 2013 - 21:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

HELT trådløst webkamera?

Jeg vil gerne sætte et kamera op i min have, så jeg kan følge med i "privatlivet" i en solsorterede.
Men jeg vil helst være fri for at skulle trække ledninger...

Findes der et REELT trådløst webkamera?
Altså et det kører på batterier (ingen net ledning) og med trådløs forbindelse til mit netværk?

Når jeg søger på trådløst webkamera, så finder jeg en del - men ingen er reelt trådløse - altså på batterier.
Avatar billede kimwright Nybegynder
02. maj 2013 - 13:07 #1
http://www.vuezone.com/use-ideas/battery-powered-camera

bare google wireless webcam with battery..
Avatar billede peter_m1 Nybegynder
03. maj 2013 - 22:15 #2
Tak for det. Kameraet er bestilt 😊
Avatar billede peter_m1 Nybegynder
11. maj 2013 - 07:39 #3
Hej Kim,

Vær rar og svare, så jeg kan give dit svar points ;o)))