Avatar billede solhexen Juniormester
26. april 2013 - 12:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Jv16 powertools

Jeg har forgæves forsøgt at downloade jv16 powertools, 2013
fra dette link: http://jv16-powertools.dk.malavida.com/d7132-download-gratis-windows
men jeg får konstant meddelelse om fejl dataoverførsle (skrevet skævt). Kan nogen hjælpe mig videre....
Avatar billede falster Ekspert
26. april 2013 - 13:40 #1
Tag den direkte fra producenten - Macecraft - i stedet for

http://www.macecraft.com/download/jv16-powertools-2013/
Avatar billede 220661 Ekspert
26. april 2013 - 17:17 #2
Jeg er enig.
Man bør altid søge på download af et program på producentens hjemmeside. Har dog flere gange oplevet at blive redirected til anden samarbejdspartner. Man bør så også lige tjekke op på hvem denne er, og hvad man får med i "tilgift" for downloadet.
Det er ikke alle der er ærlige og lægger andet software med i "pakken" man får ned.
Men ser det typisk som toolbars som leverandøren ser som ikke andet end fantastiske. I mine øjne er det et fåtal der er brugbare.
Og de pynter heller ikke i toppen af browservinuet, når der er en 5-6 stykker af dem ;-)
Avatar billede solhexen Juniormester
28. april 2013 - 17:20 #3
Tak for linket - kendte ikke producenten.
Har downloaded - og afinstalleret - grundrenset computeren - og downloadet igen, MEN
det lader til at programmet æder hele min cpu. Jeg kan ikke engang starte det op, men når det lykkes mig at afslutte jobbet, går cpu pænt ned på nul igen, så det må jo være det program!!??
Tog det på anbefaling fra "220661", og vi kører da samme systemer, ikk??

Nogen der har ideer???
Avatar billede 220661 Ekspert
28. april 2013 - 19:25 #4
Jeg kører Xp pro og bruger Jv Powertools 2012 og har ikke problemer med programmet overhoved.
Min pc er fra 2005 og er ikke en hurtigløber, så jeg forstår ikke din kan køre det??