Avatar billede keped Nybegynder
25. april 2013 - 08:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Får automatisk en statisk DNS

På mit arbejde har vi skiftet firewall fornyligt, siden har flere af vores computere fået en statisk DNS, det er 208.67.222.222 som er openDNS.
alle computere er sat til automatisk DNS, men det er automatisk ændret til statisk, har prøvet et par gange at ændre til auto, og så genstarte computer, og så er den igen statisk......

Nogle forslag på hvad der er galt
Avatar billede hea_dk Nybegynder
25. april 2013 - 09:14 #1
vis de er med i et Domaine kunne det måske være nået policy tam tam da dhcp ikke kan lave nået om til statik dns opslag
Avatar billede keped Nybegynder
25. april 2013 - 09:23 #2
Det skal lige siges at de computere der får problemet IKKE er i domaine
Avatar billede hea_dk Nybegynder
25. april 2013 - 13:50 #3
hmm vis en dns ikke er definered i din dhcp up setting vil windows så selv vælge statik dns ?
Avatar billede keped Nybegynder
13. maj 2013 - 12:44 #4
Lukker spørgsmålet nu, ser ikke ud til at der er nogen der kender til problemet