Avatar billede Mathiaskruse Juniormester
24. april 2013 - 22:34 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

TV - Hvad skal jeg vælge?

Hej alle.

Jeg er på udkig efter nyt TV, gerne et smart-TV på minimum 50", og gerne 55". Ud over dette ønsker jeg selvfølgelig de "rigtige" tunere, og minimum 200 rigtige Hz.

Jeg har blandt andet kigget på Philips 55" PFL7007T, som ser fantastisk ud, har ambilight og yderligere et pænt fedt Smart-TV interface efter min mening.

Mit spørgsmål her er så om det er en god idé at købe TV nu, eller vente, eller om der er nogle alternativer til dette tv som er ligeså gode og flotte til mindre penge?

Mvh. En forvirret TV-kunde :p

På forhånd tak for hjælpen :)
Avatar billede Blandy Praktikant
25. april 2013 - 08:18 #1
hvad budget har du at bruge for?
Avatar billede tiger_dk Mester
25. april 2013 - 09:42 #2
Mrk. Panasonic, Samsung er et godt sted starte...

Her er også guide til Tv Teknologi

http://www.flatpanels.dk/tvteknologi.php

HVAD ER LED-TV?

http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.php?subaction=showfull&id=1251713794

LED TV - læs om de nye lækre fjernsyn

http://www.hd-tv.dk/LED-tv
Avatar billede Bodillen Nybegynder
25. april 2013 - 11:34 #3
Har selv 2 Panasonic plasma, de er absolut bedre i farverne end noget LED/LCD, jeg har set, uanset mærke.
Mht om tiden er den rette: Det er altid bedre at vente, når der skal indkøbes elektronik - problemet er bare, at man aldrig får købt noget som helst, hvis man venter.
Avatar billede Mathiaskruse Juniormester
25. april 2013 - 12:22 #4
Hej, jeg har et budget på max 12.000, og helst mindre.

Plasma er ikke lige min stærke side, og jeg vil så vidt muligt undgå dette. Ved godt at det sikkert ikke er rigtigt, men jeg har hørt rigtigt meget om burn-in og alt sådan noget. Jeg vil gerne holde mig til LED :)
Avatar billede Mathiaskruse Juniormester
26. april 2013 - 22:52 #5
Ingen med nogle fantastiske idéer?
Avatar billede Mathiaskruse Juniormester
19. maj 2013 - 16:52 #6
as