Avatar billede Chenowen Nybegynder
24. april 2013 - 20:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Konverter PowerPoint til video

Hej Eksperter,

Jeg vil høre om i kan hjælpe mig med at konvertere et PowerPoint til videoformat? Jeg har PowerPoint 2007, og der kan man ikke gemme præsentationen som video, desværre! Samtidig vil jeg helst ikke skulle betale for et convert-program, så hvis i kender et gratis program, hvor der ikke forekommer deres logo eller navn på videoen efter ppt er konverteret vil det være kanon.

Håber i kan hjælpe

- Jeppe
Avatar billede NexStream Nybegynder
25. april 2013 - 00:33 #1
Hej!
Når du er færdig går du op i højre hjørne, derefter går du ned til den der hedder "Save&send" - Inde under file types står der "Create a video"
Og derefter "Create video" - Du kan også ændre på kvaliteten, men hvis du gemmer den på en computer, burde den være i den bedst mulige kvalitet!

Håber jeg kunne hjælpe.

-Christian
Avatar billede tiger_dk Mester
25. april 2013 - 09:34 #2
Det her http://www.oxelon.com/media_converter.html kan konventer filer til alle mulige formater også er det Open Source , det vil sige den er gratis !
Avatar billede Chenowen Nybegynder
27. april 2013 - 17:38 #3
#NexStream problemet er bare at det ikke er muligt i 2007 udgaven af office-pakken! Det var først i 2010 udgaven det blev en mulighed, desværre..

Oxelon crasher hver gang, så er der andre mulighed i kender til?
Avatar billede Chenowen Nybegynder
06. maj 2013 - 22:49 #4
Lukket, anvendte PowerDVDPoint Lite til formålet, og det virkede upåklageligt!