Avatar billede ZapZice Nybegynder
24. april 2013 - 09:24 Der er 1 kommentar

2000 YouTube visninger

Hejsa folkens! Jeg har fået et problem med min YouTube kanal. Jeg kan ikke kommer op over 2000 views (ialt). Jeg ved det ikke er specielt mange, men det er fa**me irriterende, når det er 4 gang den rykker ned. Når jeg har 1989 f.eks. den ene dag, har jeg måske kun 1500 næste dag? Hvorfor? Hjælp - tak!
Avatar billede NexStream Nybegynder
25. april 2013 - 00:44 #1
Hej ZapZice.

Dette er en megen kendt fejl der er sket fortiden, for næsten alle youtubere. Jeg selv har to kanaler, hvor jeg på den ene mistede 21.000 visninger, og på den anden 78.000.

Grunden til dette er, ifølge youtube selv, at de visninger du mister aldrig har været rigtige, og at de i første omgang talte dem forkert. Så det er ikke noget med din kanal der er galt.

Håber jeg kunne hjælpe! :)

-Christian