Avatar billede madsnil Nybegynder
23. april 2013 - 15:28 Der er 12 kommentarer

Gaming stationær til 5000-6000

Hej, jeg skal til at have en ny PC da den gamle er ved at være noget så forældet!

Hvad jeg leder efter er en pc med max performance til pengene
jeg er lige flyttet hjemme fra og derfor har jeg ikke alverden af penge at gøre med

jeg er ikke spor teknisk hvad angår hardware, derfor søger jeg ekspertens hjælp!

hvis i kunne smide nogle links til computere så vil jeg være meget glad!

-Mads
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2013 - 15:51 #1
Avatar billede madsnil Nybegynder
23. april 2013 - 20:15 #2
har bare hørt at de ikke har den bedste service, og har hørt mange steder at de ikke ved hvad de laver.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
24. april 2013 - 17:13 #3
Så har du lyttet til fjolser!!!

TopData er topscorer når det kommer til brugertilfredshed.

9.6 ud af 10 mulige og scoren Perfekt.
http://www.trustpilot.dk/review/www.topdata.dk
Avatar billede NielsErikK Juniormester
24. april 2013 - 17:15 #4
Prøv at slå andre butikker du måtte overveje op og se deres score.  ;-)
Avatar billede NielsErikK Juniormester
24. april 2013 - 17:21 #5
Jeg ville heller vælge den her med bedre CPU og bundkort.
http://topdata.dk/product.asp?product=8601
Avatar billede NexStream Nybegynder
25. april 2013 - 00:56 #6
http://topdata.dk/product.asp?product=8582 Jeg købte dette svin for et halvt år siden. Da jeg fik produktet var mit grafikkort defekt, men der blev med det samme sendt et nyt.

Computeren jeg har er den i linket ovenover, bare med et par ændringer (Ændret Cpu til 3570k - Kabinet - trådløst netkort (Hvis du skal have wifi) - Større bundkort ) Så havde jeg dog selv windows 7 i forvejen.

Alt i alt et budget på 6.013,-

Håber mit svar kunne hjælpe!

-Christian
Avatar billede madsnil Nybegynder
25. april 2013 - 11:57 #7
Tak for alle de dejlige svar!
Avatar billede madsnil Nybegynder
25. april 2013 - 11:59 #8
Avatar billede madsnil Nybegynder
25. april 2013 - 12:00 #9
Avatar billede NielsErikK Juniormester
26. april 2013 - 05:48 #10
Den i post #8 skal du hurtigt glemme igen, der går det galt med både CPU og grafikkort.

Den i post #9 er bedre, men du mister relativt meget ydelse ved at sparer de ca 1200 kroner.
Den "dyre" er faktisk et bedre køb, ikke kun en bedre pc.

Hvis du ikke kan finde de ca 6300 kroner og søger ned omkring 5000 kroner, så ville jeg 100% sikkert bytte den i post #9 ud med den her til DKK 5.399,00..
http://topdata.dk/product.asp?product=9088

Du må meget gerne trykke "Evt ændringer" og bruge 139 kroner på CPU.
DKK 5538,00  + Windows.

Jeg vil være ked af at sende dig af sted med den i post #9, jeg håber virkelig (for din skyld) at du bruger mindst de 400 kroner mere.
Avatar billede madsnil Nybegynder
28. april 2013 - 18:39 #11
jeg har fundet nogle flere penge ved at sælge et fjernsyn til en ven (har 3 fladskærms tv til at stå fordi jeg havde en onkel der ikke skulle bruge dem XD ) så jeg har nu 8000- 8500 jeg kan bruge på en ny pc, har du et forslag ? ^^
Avatar billede NielsErikK Juniormester
01. maj 2013 - 09:23 #12