Avatar billede allan1066 Juniormester
23. april 2013 - 15:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Gør browsing hutigere ved at deaktivere tilføjelsesprogrammer.

Dette spørger min IE10 ustandselig om.
Kan man få den til at lade være med at spørge? Så ville det være hurtigere at bruge IE10:-)
Avatar billede 220661 Ekspert
23. april 2013 - 15:51 #1
Blokering af pop-up-vinduer

Blokering af pop op-vinduer i Internet Explorer gør det nemt at blokere det fleste uønskede pop op-vinduer, så de ikke vises, uden at blokere de pop op-vinduer, du åbner med vilje. Blokering af pop op-vinduer er slået til som standard.
Sådan slås blokering af pop op-vinduer fra

    Åbn Internet Explorer, klik på knappen Funktioner og klik derefter på Internetindstillinger.

    Fjern markeringen i afkrydsningsfeltet Slå blokering af pop op-vinduer til under Blokering af pop op-vinduer under fanen Beskyttelse af personlige oplysninger, og klik derefter på OK.

Sådan får du adgang til indstillinger for blokering af pop op-vinduer

    Åbn Internet Explorer, klik på knappen Funktioner og klik derefter på Internetindstillinger.

    Klik på Indstillinger under Blokering af pop op-vinduer under fanen Beskyttelse af personlige oplysninger.

Sakset herfra: http://windows.microsoft.com/da-dk/internet-explorer/ie10-win7-privacy-statement
Håber så du kan få beskeden væk.
Avatar billede allan1066 Juniormester
28. maj 2013 - 16:53 #2
Jeg kan ikke få det til at virke :-(
Avatar billede allan1066 Juniormester
21. august 2013 - 05:32 #3
Har opgivet Internet Explorer og bruger Google Chrome