Avatar billede hpo Nybegynder
23. april 2013 - 11:21 Der er 1 løsning

Revisionsspor ved konvertering

Hej Eksperter

Jeg er på jagt efter regler/lovgivning omkring revisionsporet, ved følgende scenarie:

I min virksomhed har vi 2 administrative systemer, A og B. Vi har besluttet at konvertere A til B og lade alle administrative opgaver varetages fremover i system B.

Konverteringen er dog meget omfattende, og der ændres en del ved strukturen af de oprindelige data.

Jeg vil derfor gerne vide hvordan lovgivningen er omkring de oprindelige data i system A - skal de gemmes i 5 år i deres oprindelige form, eller hvordan? De skal siges at resultaterne fra de administrative systemer begge er posteret i vores ERP-system (som er SAP).

Kan nogen hjælpe evt. med et link eller lignende?

Pft.
Avatar billede hpo Nybegynder
29. april 2013 - 12:32 #1
Spørgsmålet er ikke længere aktuelt og lukkes.