Avatar billede HBorg Juniormester
22. april 2013 - 10:46 Der er 1 løsning

Huawei Ascend Y210.

Hej alle eksperter.

Jeg har lige fået en Billig mobil Huawei Y210.
Men der er et problem.
Den mangler RAM hukommelse altså det indbygget i telefonen.
Det hedder intert lager og er på 139 Mb brugt og 21 Mb ledigt, altså total 160 Mb.

Det er ret hurtigt fyldt, og så kan visse Apps ikke indstalleres, kommer og siger ikke nok plads.

Jeg købte et 32 GB microSD kort og satte i, og der kan være meget musik, billeder og visse programmer kan også flyttes der over på, men ikke alle.

Derfor er der nogen der ved hvad jeg kan gøre (hvis der er noget at gøre) for at få mere ledigt intern hukommelse.

Har prøvet en App der hedder SWAPPER for Root. Men det ser ikke ud til at afhjælpe mit problem.

Er der nogen kloge på Huawei - Android ver. 2.3.6 som kan hjælpe mig?

Mvh Henrik.
Avatar billede HBorg Juniormester
22. maj 2013 - 18:55 #1
Da ingen har besvaret, lukkes spørgsmål...øv.