Avatar billede kthiesen Novice
22. april 2013 - 07:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Iomega IX2-200 - hvordan tilgår jeg printeren

Hej

Jeg har en Iomega IX2-200, der har to USB tilslutninger.
I den ene har jeg tilsluttet min printer og når jeg logger ind i manager på IX2-200 kan jeg under printere se min printer - en Canon Pixma.

Her er jeg gået i stå, fordi jeg ikke kan finde ud af hvordan jeg tilslutter printeren til min PC, altså hvilken port jeg skal anvende.

Har googlet, youtubet og læst manualen - der har jeg ikke kunnet finde svar.

Som jeg forstår det er printeren tilsluttet en USB port, jeg kan bare ikke finde den.

Venlig hilsen
Kristen
Avatar billede Mads Larsen Nybegynder
22. april 2013 - 10:11 #1
Har du prøvet at installere printeren som en netværks printer?
Den er jo tilsluttet din NAS og ikke din computer.
Avatar billede kthiesen Novice
22. april 2013 - 12:01 #2
Ja, den kan ikke se printeren.
Har også forsøgt at installere som lokal printer med TCP/IP på NAS IP - virker heller ikke...
Avatar billede Mads Larsen Nybegynder
22. april 2013 - 12:42 #3
Når du vælger lokal printer med TCP/IP har du så prøvet at skrive navnet på printeren?

F.eks. \\IX2\CanonPixma ?
Avatar billede kthiesen Novice
23. april 2013 - 08:18 #4
Det virkede ikke, men efterfølgende kørte jeg installation igen og fik printeren installeret, desværre kan den stadig ikke printe.
Avatar billede Mads Larsen Nybegynder
23. april 2013 - 08:24 #5
Hmm okay..
Jeg går ud fra den sender dokumenter til printer køen nu?

Kan du evt. have en firewall som blockere?
Avatar billede kthiesen Novice
02. oktober 2013 - 16:59 #6
Blev aldrig løst - tak for jeres indsats