Avatar billede hannemoeller Nybegynder
22. april 2013 - 06:31 Der er 9 kommentarer

htc incredible s - min skærm rammer forkert eller reagere slet ikke i et bestemt område

Hej
Jeg har for nylig fået et meget sært problem med min telefon.
Hvis jeg søger efter en hjemmeside, og der jo selvfølgelig kommer en masse forslag pp, kan jeg aldrig vælge det første, og ofte det rigtige, forslag.
Den reagere simpelthen ikke. Det er ca. 1 cm det drejer sig om, hvor det er hele vejen hen over skærmen. Så enten er jeg nødt til at skrive hele siden selv, eller gå på google først før jeg finde siden.
Ellers skal jeg vende telefonen om, så den kommer om på den brede side.

Plus at når jeg skal have fat i en kontakt, så selvom jeg trykker direkte på kontakten, så vælger telefonen en kontakt 3 gange længere nede på listen ?

Nogen der har en idé om, hvor min telefon har valgt at spasse ud ? Min skærm er helt intakt , forresten :)
Avatar billede Spench88 Nybegynder
23. april 2013 - 09:44 #1
inde under indstillinger kan du vaelge skaermindstillinger, derfra burde der vaere noget der hedder kalibrering.

proev at koere den igennem og se om det ikke hjaelper.
:)
Avatar billede Spench88 Nybegynder
23. april 2013 - 09:48 #2
nogen sider dette er stien til kalibrering, har dog ik selv den telefon saa kan ikke teste om det passer

Home > Menu > settings > Language & Keyboard > Touch Input > Text input > Calibration tool.
Avatar billede hannemoeller Nybegynder
23. april 2013 - 13:29 #3
Jeg prøvede det, men det er bare et " vatterpas" og så skal man lægge den på gulvet.
Det virkede ikke .. øv . Tak for svaret ellers ! ;)
Avatar billede Spench88 Nybegynder
23. april 2013 - 13:36 #4
ok, er på kursus indtil kl 15:30 så vil jeg lige undersøge vidre på dit problem derefter
Avatar billede hannemoeller Nybegynder
23. april 2013 - 13:45 #5
Super ! Tak
Avatar billede Spench88 Nybegynder
23. april 2013 - 14:18 #6
Har læst mig lidt frem til der er 2 muligheder inde under >Text input
Calibration Tool og Reset calibration
prøvede du begge?
Avatar billede hannemoeller Nybegynder
23. april 2013 - 14:34 #7
Det har i hvertfald rettet et af problemerne ! :p men jeg tror simpelthen at det er skærmen der er i stykker det sted .
Tusind tak for hjælpen ! Nu er jeg i det mindste fri for at ringe til flere forskellige ;)
Avatar billede Spench88 Nybegynder
23. april 2013 - 14:41 #8
Er glad for at kunne hjælpe :)
Håber du finder løsning på det andet problem :)
Avatar billede Spench88 Nybegynder
25. april 2013 - 10:28 #9
så er spørgsmålet om vi ik skal lukke denne tråd :)
hvis du bare selv smider et svar og giver dig selv points da vi ik kom problemet helt til bunds :)