Avatar billede bss Nybegynder
13. august 2001 - 13:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Baggrundsfarve og skrifttype i FORUM

Jeg har lavet et FORUM med FPServExt. og har sat StyleSheet med farver og skrift m.m. i de filer, som kan kan se når man opretter et formum. Men når så de første indlæg er skrivet kommer der en side hvor man bl.a. kan vælge: \"Svar\" \"Næste\" \"Op\"  o.s.v. Men det der ikke ud som om mit StyleSheet påvirker denne side. Den får konsekvent hvid baggrund og tilfældige bogstav-typer.
Er der en mulighed, som jeg ikke kender ?
På forhånd tak !
Avatar billede jensb Nybegynder
13. august 2001 - 13:45 #1
Den side man kommer til er det ikke en standard side?

Jeg har ikke prøvet at lave forum i Frontpage, men jeg ved at min gæstebog kommer til en standardside, som fortæller hva man har skrevet...

I egenskaberne for form\'en kan du vælge en alternativ confirmation-page....så kan du lave en helt selv... Hvis ellers det er det samme med forum som med gæstebog
Avatar billede bss Nybegynder
13. august 2001 - 13:55 #2
Desværre jensb - tror ikke det er den slags problem (men ikke 100% sikker).
Det er faktisk en side med en menu, hvor man har 5 eller 6 valgmuligheder
Avatar billede bss Nybegynder
25. oktober 2001 - 18:04 #3
lukker