Avatar billede autobixen Nybegynder
18. april 2013 - 15:57 Der er 7 kommentarer

Lad logoet gå ud over kant?

Hej Kloge mennesker,

Jeg har et template hvor jeg skal have vores et logo ind, lige nu så når jeg sætter logoet ind, så presser den bare kanten længere op i toppen.

Jeg vil gerne have logoet til at gå ud over kanten. Der er dette under CSS i logoet. Giver det mening for nogen af jer.?

I kan se hvad jeg mener http://www.autobixen.dk Her går logoet i toppen ud over den hvide kant, det gør det ikke på det nye design vi er ved at skifte til, og klunne jeg jo godt tænke mig at det gjorde :-)

/* Logo ================================================================================ */
.logo { float:left; }
.header .logo { float:left; text-decoration:none !important; margin-top:26px;  }
.header .logo strong { position:absolute; top:-999em; left:-999em; width:0; height:0; font-size:0; line-height:0; text-indent:-999em; overflow:hidden; }
.header h1.logo { margin:0; padding:0; }
/* Header ================================================================================ */
Avatar billede olebole Juniormester
18. april 2013 - 16:06 #1
<ole>

Allerførst skal du nok rette alle fejlene i koden. Ellers kan du ikke stole på noget.

Desuden disabler din DTD store, vigtige dele af CSS i dokumentet - men få først fejlene rettet  *o)

/mvh
</bole>
Avatar billede autobixen Nybegynder
18. april 2013 - 16:11 #2
Den side der linkes til er en Dandomain websho, den vi skal væk fra :)

Så vil ikke i gang med at rette i den :) Det er på det nye design jeg snakker om.
Avatar billede olebole Juniormester
18. april 2013 - 16:18 #3
Så linker du bare til det i stedet  =)
Avatar billede autobixen Nybegynder
18. april 2013 - 16:31 #4
Det ligger så ikke tilgængeligt - Så det kan jeg ikke.

Så derfor har jeg smidt den CSS kode ind der ligger om logoet, hvis der skal bruges mere, så må der jo siges til.

For det nye design har samme ramme som det gamle, men når jeg smider vores logo ind hæver den bare den vide kant og lader ikke logoet gå ud over kanten.
Avatar billede olebole Juniormester
18. april 2013 - 16:37 #5
Jeg er nødt til at se HTML- og CSS-koden for at kunne svare. Prøv at uploade siden med CSS på en eller anden 'ukendt' adresse
Avatar billede autobixen Nybegynder
18. april 2013 - 16:42 #6
Altså det er det her template.

http://livedemo00.template-help.com/magento_42082/

Er det godt nok?
Avatar billede Sensity Nybegynder
25. april 2013 - 21:00 #7
Så vidt jeg kan se det er selve billedet. ( http://www.autobixen.dk/images/design/main-autobixen-logo.png ). Derfor det er muligt, jeg er selv ved at lære CSS noget mere, så skal ikke kunne sige om det er muligt ved at have selve logoet, for sig selv.

Mvh sensity.