Avatar billede pwn Forsker
17. april 2013 - 08:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

ncdownloader - hvordan fjernes denne

Jeg har på en maskine fået NCDownloader ned. Den dukker op hvergang pc startes. Jeg kan ikke fjerne den via kontrolpanel, da der står der mangler en fil. Hvordan fjerner jeg den alternativt, hvordan forhindrer jeg, at den bliver startet ved Windoiwsstart?
17. april 2013 - 09:20 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, WIN8, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

Gætter på en form for M$ Windows ?

---

Hent og instalér CCleaner www.ccleaner.com/ + www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
www.alt-til-windows.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763
Lad programmet foretage en oprydning...

http://gratisupload.dk/vis/62873/
http://gratisupload.dk/vis/62874/
http://gratisupload.dk/vis/63036/

CCleaner - værktøjer - opstart ... her kan du så finde den og FJERN ...

---

og/eller

www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html  (FREE versionen) - den kan fjerne programmet, selvom det ikke er 'komplet' ...
Avatar billede NielsErikK Juniormester
17. april 2013 - 09:43 #2
Revo lyder som et rigtig godt bud.

Jeg afventer du har afprøvet det i #1 før jeg kommer med alternativer, jeg tror nemlig #1 vil løse dit problem.
Avatar billede 220661 Ekspert
17. april 2013 - 16:20 #3
Så kommer jeg med et alternativ til almindelig oprydning på browseren.
AdwClesner: http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/
Når den er hentet og du kører den, vælg "slet" i boksen.
Pc scannes, og når denne scanning er færdig gjort, så genstart pc.
Tilbage fra genstart fremkommer en log, som du gerne må lægge ind.
Avatar billede pwn Forsker
17. april 2013 - 21:31 #4
Tak for gode bud - revouninstaller klarede problemerne lynhurtigt - og næsten skal jeg nok angive styresystemet; det var Windows 7 ;-)

Karise; send et svar.
17. april 2013 - 21:45 #5
Ping...

---

* Oprydning med CCleaner
* Opret et FRISK SYSTEMGENDANNELSESPUNKT
* CCleaner - værktøjer - Systemgendannelse - Slet de gamle punkter
* Defragmentering