Avatar billede Tina_Jensen Nybegynder
17. april 2013 - 07:27 Der er 1 kommentar og
1 løsning

AutoCAD 2010 Hvorfor vises tal fra modellen ikke i viewport

Hvordan får jeg tal fra modellen vist i viewport?
Avatar billede Klaus123 Mester
18. april 2013 - 15:51 #1
Hej

En mulighed kunne være at det lag dine tal er tegnet i, står til ikke at blive printet. (Du kan se tallene i dit viewport på skermen)

Gå ind i Layer properties. Under plot kan du trykke på printeren for det aktuelle lag og bestemme om laget skal printes

En anden mulighed er, at laget er slukket i dit viewport (Du kan ikke se tallene i dit viewport på skermen)

Dobbeltklik i dit viewport for at kunne redigere i det. Under layers hvor du skifter mellem dine lag skal du have tændt/skifte ikonerne.

Venlig hilsen

Klaus
Avatar billede Tina_Jensen Nybegynder
19. april 2013 - 08:59 #2
Hej,

Tak for svar :-)

Jeg har i mellemtiden fundet ud af, at den anvendte text style som var benyttet, var sat til ikke at være synlig i paperspace.

Jeg forsøge at lukke tråden så ingen skulle bruge unødig tid på svar, men det lykkedes ikke - og har stadig ikke fundet "knappen" - ved du hvordan det gøres?

Hilsen
Jeanette