Avatar billede supermom Nybegynder
15. april 2013 - 10:05 Der er 4 kommentarer

Kalenderen på min iphone4S kommer ikke op med en besked ved venners fødselsdage

hej
PÅ min iPhone 4S med styresystem iOS 6.1.3 har jeg et problem. Min kalender kommer ikke op med besked når der er en kontakt i telefonbogen der har fødselsdag. De er i min kalender og på min iPad kommer der en besked. er der nogen der kan fortælle min hvad jeg gør for at få disse beskeder på min telefon.
Avatar billede Blueeyez Mester
15. april 2013 - 10:18 #1
Du skal aktivere advarsel når du tilføjer dem..
Avatar billede Paranoir Nybegynder
15. april 2013 - 10:26 #2
Jeg kan under mine Indstillinger -> Kalender, mail og bla bla bla, vælge nogen default alarmer.

Nu er min telefon sat op på engelsk, så her kommer lige navnene på engelsk. Mon ikke det skulle være til at regne ud hvad tilsvarende danske navne er? :)

Settings -> Mail, Contacts, Calendars -> Default Alert Times (helt nede i bunden).

Der kan jeg sætte tidspunkt for standard alarm ved f.eks. fødselsdage.
Avatar billede supermom Nybegynder
15. april 2013 - 10:38 #3
tro jeg har fundet det. Under indstillinger - Epost, kont... - kalender, kan man vælge tidspunkt for standardadvarsel og den var ikke slået til. Så nu håber jeg det virker :-) tak for hjælpen.
Avatar billede Paranoir Nybegynder
15. april 2013 - 10:41 #4
Det lyder meget rigtigt ja.

Og no problemo! ;)