Avatar billede gunga Nybegynder
14. april 2013 - 01:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Gendan "Panelet favoritter"

Hej,

Hjælp - er lige kommet til at slette alle mine genveje i min IE8 - altså genvejene til internet links.

Jeg slettede mappen "Panelet Favoritter" under "Favoritter", og så var de alle væk.

Jeg har prøvet at finde dem i "Papirkurven", men der ligger de ikke. Jeg har også prøvet en System Restore, men det virkede heller ikke.

Nogen her der ved, hvordan jeg gendanner dem?

Thanx.
Avatar billede 220661 Ekspert
14. april 2013 - 09:43 #1
Og du bruger kun IE8?
Du har ikke en anden browser også som du har importeret til?
Avatar billede 220661 Ekspert
14. april 2013 - 09:51 #2
Er måske lidt avanceret, men her kunne du også prøve at søge:
http://www.brighthub.com/computing/windows-platform/articles/31564.aspx
Avatar billede gunga Nybegynder
29. maj 2013 - 09:28 #3
Kan ikke finde ud af det. Dropper det og starter forfra.