Avatar billede Baskau Nybegynder
12. april 2013 - 15:10 Der er 1 kommentar

dataudtræk fra defekt Nokia E52

Min kone har skiftet sin Nokia E52 ud med en smartphone. Den har nu ligget i 9 mdr og hun finder ud af at det er meget vigtigt at hun kan trække de sms'er ud der er på telefonen.
Vi prøver at sætte strøm på og det virker ikke, den vil ikke starte, men godt lade op.
Jeg prøver at sætte et andet batteri i telefonen, men det hjælper heller ikke.
Jeg downloader Nokia pc Suite for at se om jeg kan overføre data på den måde. Her melder PC suite at telefonen er i "inkompatibel" tilstand og der kan ikke overføres data eller synkronisere.
Er der nogen der kender et firma eller ved hvordan man trækker data ud fra en Nokia E52 som er gået i sort??

mvh
Baskau
Avatar billede bjonsson Nybegynder
16. december 2013 - 09:00 #1
Hej Baskau.

Jeg har lidt samme problem med en ødelagt E52.
fandt du en løsning på dit problem ???

/Brian