Avatar billede jjjakobsen Mester
12. april 2013 - 08:37 Der er 2 kommentarer

Outlook, send et automatisk svar

Hvordan indstiller man Outlook 2007 til automatisk at sende et svar på alle de mail man modtager?
Avatar billede 220661 Ekspert
12. april 2013 - 09:03 #1
Håber denne vejledning kan føre dig i den rigtige retning:
http://office.microsoft.com/da-dk/outlook-help/svare-automatisk-pa-indgaende-meddelelser-nar-du-ikke-er-til-stede-HP001232830.aspx
Bruger ikke selv outlook skal jeg lige sige.
Avatar billede Surferdude Nybegynder
12. april 2013 - 09:56 #2
Hej Jakobsen :-)

Nu er det ikke på nogen måde for at stjæle points fa dig, 220661 :-)

Men hvis du ikke ønsker at benytte "ikke til stede"-funktionen, kan dette også laves som en regel i din indbakke :-)

Frit fra hukommelsen og fra en outlook 2010, sættes det op på følgende måde:

højreklik på en meddelelse i din indbakke og gå ned under regler -> administrer regler

- ny regel
- skal gælde på mails jeg modtager
- her kan man vælge at reglen skal gælde på alle mails hvor "mit navn" er sat på som "til eller cc"
- så kan man vælge at sende en besked retur.

Det lyder måske lidt besværligt, men ligeså snart man kommer ind i at oprette ny regel, giver det hele lidt sig selv :-)

Skulle der alligevel være spørgsmål, er vi selvfølgelig klar på dette forum (og i denne tråd) til at hjælpe videre.

Go' kamp ;-)

//UC