Avatar billede nikolajfr91 Nybegynder
11. april 2013 - 12:10 Der er 3 kommentarer

mac

Utorrent, og hente film....kun film, fra kat.ph, og mac.
Go eller dårlig idé ?
Avatar billede KimBerg Nybegynder
11. april 2013 - 12:31 #1
Intet problem overhovedet. Bruger selv dette setup. Har en Macbook pro selv
Avatar billede NielsErikK Juniormester
11. april 2013 - 12:33 #2
Du er gået galt i byen med dit spørgsmål.

Dårlig ide.

Her er et citat fra Ekspertens FAQ:

Desuden har vi forbud mod links til hjemmesider med pornografisk materiale, sider med copyright beskyttet materiale som film, musik - inklusiv sider med Bittorrent trackere....

Hvis der linkes eller hjælpes til ovennævnte eller lignende, vil Eksperten hjælpe politiet med at spore brugeren, hvis politiet anmoder om det.

Læg mærke til der her ikke kræves dommerkendelse, blot en anmodning om oplysninger.
Avatar billede larsen45 Juniormester
11. april 2013 - 13:38 #3
Som de nuværende regler er i Danmark, er det program som nikolajfr91  henviser til ikke ulovligt i kongeriget.

Det er heller ikke ulovligt at hente gratis dokumenter, eller videoer, eller andet materiale, så længe copyright opretsholderen har angivet dette.

På den anden side hvis nikolajfr91 ønsker at bruge det til ulovligheder, det vil sige film med copyright rettigheder påsat, så er det naturligvis ulovligt. Han henviser til kat.ph som jeg ikke kender meget til selv, men om det udelukkede er lovlige eller ulovlige ting, ja det vil jeg overlade rettigheds haverne om.

Forsat god dag.