Avatar billede kapsel Nybegynder
13. januar 2000 - 23:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til bygning af "lønseddel"

Hej

Jeg står og skal bruge en Excel database som kan regne min løn ud ved at jeg trykker ind i Excel hvor meget jeg har været på arbejde.

Jeg vil have en liste over dato`er (fx. 1. Jan - 31 Ja.), og udfor se felter, vil jeg kunne skrive hvor mange timer og minutter jeg har været der.. Så skal den selv lægge det hele sammen, og vise hvor meget jeg ialt har tjent hele ugen + tage højde for "aften" og "lørdag`s" tillæg som fx. er 10 kr/timen..

Hvis du kan lave det (da jeg slet ikke fatter Excel, så får du points`ne!

- Kapsel
Avatar billede mccookie Seniormester
13. januar 2000 - 23:55 #1
Kan sagtens laves, but forget it.

Det er for meget arbejde til 30 point

150 Point det er prisen

Hvis du er interesseret så send en email med en "fornuftig" beskrivelse og så vil jeg gerne lave det !!

McCookie
Hedebo@KFUMscout.dk
Avatar billede mccookie Seniormester
13. januar 2000 - 23:56 #2
Undskyld det skulle have været en kommentar
Avatar billede winamp Nybegynder
14. januar 2000 - 00:29 #3
jeg kan godt prøve at bikse en sammen, hvis du er interesseret....
75 points !

:)
Avatar billede kapsel Nybegynder
14. januar 2000 - 10:28 #4
ehh...

I skal nok få flere points men noget skulle jeg da starte med.. MEN! Jeg har også hørt at Excel har en funktion som gør dette.. Jeg vender tilbage iaften..

- Kapsel
Avatar billede stig-b Nybegynder
15. januar 2000 - 11:02 #5
hej kapsel,
du er noget fedtet med pointene, det er stort arbejde du forlanger. mccookie's tilbud bør du tage imod uden betænkning, det er foræringspris.
Avatar billede kapsel Nybegynder
02. marts 2000 - 07:57 #6
Har ordnet problemet