Avatar billede ANielsen91 Nybegynder
10. april 2013 - 09:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

TV skal tændes to gange !

Hej

Som overskriften hentyder til har jeg det problem at, første gang jeg tænder mit tv så slukker det hurtigt igen. Men anden gang jeg tænder det, forbliver det tændt.. Hvordan kan det lige være ?

Hilsen Anders
Avatar billede supportsiden Professor
10. april 2013 - 09:20 #1
Hvilket TV er det (mærke/model)
Der kan evt. være firmware opdatering til det.
Sker det også hvis du tænder på selve TV'et ?
Fjernbetjeningen kan være beskidt indeni så den repeterer. Så skal den skilles ad og renses, det er især hudfedt som trænger ind.
Printet renses forsigtigt med isopropyl alkohol, gummi dimsen kan vaskes i lunkent opvaskevand med en blød børste, efter tørring renses kontakt felterne med isopropyl alkohol.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
10. april 2013 - 09:44 #2
Jeg tror ikke på fejlen findes i fjernbetjeningen.
Jeg tror det er selve dit tv der har problemer som kun en reparatør kan fixe.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
10. april 2013 - 09:45 #3
Firmware update bør heller ikke være det som skal løse problemet.
Jeg har aldrig hørt om et tv med en firmware der forårsager det problem.
Avatar billede ANielsen91 Nybegynder
09. maj 2014 - 17:37 #4
..