Avatar billede eptoz Nybegynder
09. april 2013 - 22:23 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Inden jeg køber et brugt tv...

Hej alle sammen.. Jeg overvejer at købt et brugt TV: Philips 42pfl9703 men i beskrivelsen af TVet står der at DVB C tuneren er defekt så ville høre om det havde nogen betydning og hvis det har hvilken?

På forhånd tak
Avatar billede falster Ekspert
09. april 2013 - 22:58 #1
Hvis det er korrekt, kan TV'et ikke modtage kabel-tv.

Fra antenne skulle være OK, ligesom fra satellit, hvis du har en satellit-modtager.

Hvis du har en eller anden form for fællesantenne er det mere indviklet.

Men beting dig at måtte prøve det først.
Avatar billede graf Nybegynder
10. april 2013 - 03:21 #2
Køb et andet TV i stedet for et der har en dekekt tuner. Hvad andet er mon galt?
Avatar billede NielsErikK Juniormester
10. april 2013 - 05:34 #3
#1 Hvordan kan du sige Fra antenne skulle være OK
Du aner jo ikke om fejlen evt. har forbindelse til CI eller CI+

Muligvis vil tvet kun fungere med en ekstern tvboks, altså på samme måde som man kunne beholde de gamle mpeg2 tv til almindelig anetnne.
Forvent du skal bruge en ekstern boks uanset om det er DVB-T eller DVB-C.
Avatar billede eptoz Nybegynder
10. april 2013 - 08:20 #4
jeg takker for alle de mange svar, og må sige at jeg nu er gået lidt væk fra at købe  det :)
Avatar billede NielsErikK Juniormester
10. april 2013 - 12:29 #5
Velbekomme.
Så bør du bede #2 lægge et svar du kan tildele point og få lukket spørgsmålet.
Avatar billede eptoz Nybegynder
24. april 2013 - 01:43 #6
skriv det som et svar så jeg kan få lukket tråden
Avatar billede eptoz Nybegynder
25. maj 2013 - 11:41 #7
...