Avatar billede fick Nybegynder
13. januar 2000 - 23:16 Der er 3 kommentarer

Mit keyboard FUCKER !!!

Dette keyboard vil ikke indse, at det befinder sig i Danmark. Hver gang man skal skrive de dejlige danske bogstaver, altsaa ( Æ,Ø og Å ) Kan I se det ? Det er et specielt keyboard. Det er fra Compaq, og det er et af dem man kan bruge til at styre bl.a. sit CD drev og sit internet med. Udover det er der en knap til at saette Comp'en i st.by tilstand, som heller ikke virker. BITTE HILFE !!!
PiS: Alt det grundlaeggende, som at geninstallere softwaren er prøvet. Og der er intet i vejen med min config.sys.

Hjælp mig ! Jeg har ikke råd til et nyt keyboard !
Avatar billede sjensen Nybegynder
14. januar 2000 - 00:15 #1
Der findes en speciel driver til de specielle keyboards Compaq leverer. Har du installeret den ?

Dernæst: Gå ind i Kontrol Panel, Nationale indstillinger og check hvilket land compen tror den befinder sig i. Et af fanebladene skulle hedde noget med Lokale og her står typen og layout (DK) af det keyboard compen tror den arbejder med.

De samme info kan dog ses i Keyboard også i kontrolpanel, men nationale skal være på plads først.

Prøv at se om ikke dt hjælper.

Hvilket styresystem kører du ? win95/98/NT eller 2000

sjensen
Avatar billede raune Nybegynder
19. januar 2000 - 11:19 #2
der findes et program til at styre de forskellige kanpper med som ligge i kontrol panel hold standby knappen inde jeg har selv et compaQ tastatur
Avatar billede cybermike Nybegynder
27. april 2000 - 11:37 #3
Bare roligt det er ikke dit keyboard det er galt med. Det er opsætningen, start med at undersøge at dit tegntabel er den rigtigt(jeg ved faktisk ikke om der er codepages i win95 mere)

Ellers må du finde en driver til dit keyboard.