Avatar billede anedi Ekspert
09. april 2013 - 09:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Udfyld område mellem to linier i diagram

Hej Eksperter.

Er det muligt at udfylde/farvelægge et område mellem to linier i et diagram?
Jeg har en budpris og en udbudspris der danner top og bund i diagrammet, og i midten en afregningspris ind i mellem.

Jeg vil gerne farve/skravere området mellem bus og udbudspris, så det ligger som en tåge rundt om afregningsprisen.

Kan det lade sig gøre?

Vh
Anedi
Avatar billede duxz Nybegynder
09. april 2013 - 14:05 #1
Jeps.....er det noget lignende dette: http://peltiertech.com/Excel/Charts/FloatingColumns.html

0 til min(pris) = hvid/blank
max(pris) - min(pris) = spread(skravering)

Du kan eventuelt kører din kolonne graf på den sekundære akse

M
Avatar billede anedi Ekspert
09. april 2013 - 16:04 #2
Super, tak for det.

Giver du et svar
Avatar billede duxz Nybegynder
09. april 2013 - 16:20 #3
det kunne bruges?
Avatar billede anedi Ekspert
11. april 2013 - 08:28 #4
Ja bestemt.
høj/lav-linierne må naturligvis laves som et søjlediagram, men det gør ingen forskel.

Tak for input