Avatar billede lurup Ekspert
09. april 2013 - 02:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Orginal XP med nøgle

Jeg er ved at rydde op i mine cd/dvd til min pc.
Jeg har en fuld XP ( sp2) med nøgle .
Ikke en der er låst til en pc.
Er sådan en noget værd ???
Eller skal den bare smides ud ?
Avatar billede Slettet bruger
09. april 2013 - 03:26 #1
selvfølgelig er den noget værd.

folk som holder deres gamle pirat pc i live fra år 2001 (kender mange), de
vil ku bruge den, når deres oldgamelo computer braser sammen og XP ikke kan repareres fordi de ikke har nogen CD mere.

Blå Avis, 300 kr :)
Avatar billede Jensen DK Novice
09. april 2013 - 06:45 #2
SP 2 opdateres ikke mere, det skal være med SP 3.
Avatar billede kimr Nybegynder
09. april 2013 - 08:48 #3
Mener godt at du kan hente SP3 fra microsoft. Det skal dog være fra en anden maskine.
Det har jeg prøvet før.

Og nej, jeg har ikke en piratkopi, men en orginal, som jeg bruger til en gammel pc, som køre fint, til det jeg beder den om.