Avatar billede hyben Novice
08. april 2013 - 18:41 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

WEBCAM er væk

Hej. Min søn har en HP Pavillion Entertainment PC ..... Der er indbygget webcam på og vi har prøvet at skifte det med et andet. - Men der er ikke noget webcam i enhedshåndtering og vi kan ikke få det til at virke når han fx bruger SKYPE
Avatar billede phpnooben Nybegynder
08. april 2013 - 18:46 #1
Hvilken hp er det?

Model?
Avatar billede hyben Novice
08. april 2013 - 18:52 #2
Hvor ser jegdet?
Avatar billede hyben Novice
08. april 2013 - 18:53 #3
Der står DV6-2155eo på bagsiden
Avatar billede phpnooben Nybegynder
08. april 2013 - 19:00 #4
hvilket styresystem køre den med?

er det windows 7 32 bit versionen eller 64 bit versionen.

det finder du ved at højreklikke på min computer, eller bare computer plejer den vist nok at hedde :-) og vælger egenskaber så kommer der et vindue op hvor der et eller andet sted står "systemtype".... til højre for den står der enten 64 bit eller 32 bit..
Avatar billede hyben Novice
08. april 2013 - 19:14 #5
win 7 64 bit
Avatar billede phpnooben Nybegynder
08. april 2013 - 19:18 #6
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategory?os=4063&lc=da&cc=dk&dlc=da&sw_lang=&product=4106999#N188

klik på "scan nu" under:

Lad HP anbefale
Lad HP scanne dit system for uddaterede og manglende drivere og software

Virkede det?
Avatar billede phpnooben Nybegynder
08. april 2013 - 19:21 #7
når du har klikket på "scan nu" beder den dig om at installere et program fra hp, det skal du bare gøre og følge trinene..
Avatar billede hyben Novice
08. april 2013 - 21:10 #8
Nej ... der findes stadig ikke noget webcam på pcén ...:-(
Avatar billede hyben Novice
08. april 2013 - 21:13 #9
PC har været indleveret hos proff reparatør som har tjekket alt og også prøvet med nyt camera i.

Han har kontaktet HP som foreslog at den blev sendt til dem ..... men det koster en bondegård, så det sagde jeg nej til.

Håber jo, at der måske er en her på Eksperten, som kan gi en løsning.
Avatar billede phpnooben Nybegynder
08. april 2013 - 22:15 #10
Jeg vil gerne prøve at kigge på den med et remote administrator program.. måske kan jeg den vej igennem hjælpe dig med dit program?

send mig en "intern besked" med dit svar. du skal bare klikke på mit brugernavn (phpnooben) og klikke på "Send en intern besked til brugeren"
Avatar billede hyben Novice
09. april 2013 - 20:41 #11
Hej
Tak for tilbudet, men nej tak. Hvis du har en ide til, hvad det evt kan være der driller, vil jeg gerne at du guider mig her på eksperten.dk
Avatar billede phpnooben Nybegynder
10. april 2013 - 15:57 #12
Hej igen..

Prøv så at følge disse step.

installere samtlige opdateringer fra denne side: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategory?os=4063&lc=da&cc=dk&dlc=da&sw_lang=&product=4106999
og genstart så pc´en og se om den så har fundet din webcam, hvis der er et indbygget webcam i den bærbare... så skal den altså også findes!!
Avatar billede hyben Novice
12. april 2013 - 17:18 #13
Har installeret alt ... Uden resultat :-(
Avatar billede phpnooben Nybegynder
17. april 2013 - 15:30 #14
Glæder mig at du har fundet en anden løsning til din søn :)