Avatar billede ginad1 Nybegynder
13. august 2001 - 10:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Bundling af ADSL linier til Webhosting

Oki here we go, hvordan kan man bundle adsl linier, ie. 4 x 512 så disse kan bruges til hosting og hvilket udstyr kræves der.

Jeg ved det kan lade sig gøre, men ikke hvilket udstyr der skal til og hvordan det skal gøres, fortæl fortæl (=.
Avatar billede disky Nybegynder
13. august 2001 - 11:01 #1
Det kan godt lade sig  gøre, ved ren download, men jeg er mere i tvivl når det drejer sig om det som værende en server.

Men hvad med at få en rigtig fast forbindelse istedet ?

Jeg ville ikke stole på et webhotel koblet op via ADSL.
Avatar billede ginad1 Nybegynder
13. august 2001 - 11:05 #2
vi er ikke interesseret i en fast forbindelse, det skal være bundling og vi skal vide hvilket udstyr og hvordan det teknisk skal gøres
Avatar billede disky Nybegynder
13. august 2001 - 11:06 #3
ud over det hardware du får fra din udbyder, kræver det en server til båndbredde fordeling, f.eks. en linux box.

det er alt.
Avatar billede ginad1 Nybegynder
13. august 2001 - 11:15 #4
Vi skal have forslag til den egentlige opsætning i forbindelse med server, der skal webhostes på linierne, med dns
Avatar billede jens_k Nybegynder
14. oktober 2001 - 00:32 #5
Hejsa Ginad1

Hvis jeg var dig ville jeg vælge det nye G.SHDSL fra Cybercity. Der kan du få en 2mbit / 2mbit for 2500,-/måned... Og der medfølger en Cisco 828. Det ville også være mere stabil end at bundle flere ADSL linier.

Læs evt mere på : http://www.cybercity.dk/erhverv/produkter/access/gshdsl/

/JK
Avatar billede jens_k Nybegynder
14. oktober 2001 - 00:34 #6
Ellers kan du vælge en Linux server som nok er det billigste. Så få alle 4 x ADSL linier ind på den, altså på 4 Netkort. Og så dele linien på det 5. Netkort i computeren. Hvis du altså absolut vil bundle linier. Men jeg vil anbefale det øverste svar.

/JK