Avatar billede Super123 Nybegynder
04. april 2013 - 22:33 Der er 4 kommentarer

Kan ikke downloade/installere

Hej.

Jeg har windows 8, og jeg har fået problemer med downloade/installere ting på min pc. Her snakker vi bl.a. Silverlight og Firefox, når jeg henter det ned fra nettet får jeg at vide, at "Windows smartscreen blokkere det", så trykker jeg at den skal "kører alligevel", derefter får jeg meddelelsen at "the file is corrupt" eller "Denne app kan ikke kører på din computer"

Har downloaded igen og igen uden held

Har desuden en Sony VAIO S13
Avatar billede claes57 Ekspert
05. april 2013 - 09:32 #1
slå det fra - Kontrolpanel / Brugerkonti / Rediger indstillinger for kontrol af brugerkonti - sæt skyder helt ned.
Avatar billede klaudi Ekspert
05. april 2013 - 18:34 #2
Åbn IE fra Skrivebordet og tast ALT+X, gå til Sikkerhed og så til Slå Smart-screen filter fra...
Avatar billede Super123 Nybegynder
06. april 2013 - 08:27 #3
Er prøvet, men jeg får stadig besked om at "Windows prøvede at beskytte din pc" og efterfølgende at filen er korrupt.
Avatar billede klaudi Ekspert
06. april 2013 - 09:01 #4
Ok, den metode virkede for mig!