Avatar billede farmer2 Nybegynder
04. april 2013 - 09:39 Der er 23 kommentarer og
3 løsninger

wlmp fil

jeg har fået nogle filmklip fra en fest men  jeg kan ikke afspille dem i hverken movie marker eller medie player jeg har windows xp og jeg har ikke en wlmp fil hvordan kan jeg afspille de film i enten movie marker eller windows medie player på forhånd tak egon andersen
Avatar billede 220661 Ekspert
04. april 2013 - 09:57 #1
Kender ikke Wimp, men har fundet dette:
http://wimp.dk/wweb/about/pc_mac/
Ved ikke om det kunne løse dit problem?
Avatar billede 220661 Ekspert
04. april 2013 - 09:59 #2
Du kan evt læse mere om det her før du henter:
http://wimp.dk/wweb/about/
Avatar billede 220661 Ekspert
04. april 2013 - 10:02 #3
Glem lige mine to indlæg som er forkerte.
Avatar billede 220661 Ekspert
04. april 2013 - 10:08 #4
Filen skulle være en Windows Live Movie Maker fil, som jeg læser det.
Avatar billede 220661 Ekspert
04. april 2013 - 10:16 #5
Avatar billede NielsErikK Juniormester
04. april 2013 - 10:25 #6
Som 220661 kom ind på i #5

What do I do to play a .wlmp file?

You can't It's a Windows Live Movie Maker file. To play it you need to open it in WL Movie Maker and save it as a .wmv. file

NOTE: WLMP files are not video files. They are project files used to create videos.
Avatar billede farmer2 Nybegynder
04. april 2013 - 10:32 #7
det er en wlmp fil jeg mangler tror jeg kan ikke afspille de to filmklip hvreken i movie marker eller i medie player hvordan løser jeg det tak
Avatar billede NielsErikK Juniormester
04. april 2013 - 10:44 #8
Sorry, jeg fik ikke nærlæst dit spørgsmål, min fejl.

Hvad er det fulde og præcise navn på de filer du ikke kan afspille ?
Avatar billede NielsErikK Juniormester
04. april 2013 - 10:48 #9
Du får lige lidt ekstra hjælp til Eksperten, jeg kan se du ikke har lukket gamle spørgsmål...
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/farmer2

Velkommen til Eksperten.

Da mange nye (og ældre) har en smule problemer med pointsystemet, får du her lidt standard oplysninger.  :-)

Du skal kun bruge SVAR-funktionen i forbindelse med pointgivning og lukning af spørgsmål.
Den person hvis løsning du kunne bruge, beder du lægge et svar der lyser gult, derefter skal du tildele hans svar point og godkende det således det lyser grønt.
(Du kan vælge at belønne flere personer - Også for indsats)
Kun hvis du opgiver dit spørgsmål (eller selv fandt løsningen) skal du bruge din egen svarfunktion.

Når du blot skriver til folk, bruges kommentar.

Lukning - Hvordan ?
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-1 (se toppen af skærmen)

Hvor blev dit spørgsmål af ?
http://www.eksperten.dk/bruger/overvaagning
http://www.eksperten.dk/faq#faq-6-1 (se toppen af skærmen)

Hvorfor ?
http://www.eksperten.dk/faq#faq-8-5 (se toppen af s
Avatar billede 220661 Ekspert
04. april 2013 - 10:53 #10
Når du peger på filerne, hvor store er de så?
Avatar billede farmer2 Nybegynder
04. april 2013 - 11:17 #11
det er nogle videoklip fra en fest det eneste jeg kan se er at det er en wlmp fil og den har jeg søgt på min pc den er der ikke til din oplysning har jeg windows xp
Avatar billede 220661 Ekspert
04. april 2013 - 11:28 #12
Prøvede lige at hente det jeg foreslog i #5, men det virker ikke, så det behøver du ikke at bruge tid på.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
04. april 2013 - 13:01 #13
Jeg kan ikke hjælpe yderlig uden at vide hvilken fil vi taler om, det er særligt filendelsen jeg har brug for.

Eksempler:
.avi
.mp4

Tag lige og nærlæs #9
Avatar billede farmer2 Nybegynder
04. april 2013 - 17:12 #14
hej igem det er en wlmp-fil og størelse er på 3.4 kb og den kommer nok fra et video optager ellerkamara men jeg har på fornemmelse at ham der har lagt det ind har en anden windows format han lagde det først ind på facebook og bagefter sendte han det på mail til mig for jeg kunne jo ikke lukke det op facebook for da var den låst men han skulde have låst den op
Avatar billede NielsErikK Juniormester
04. april 2013 - 18:06 #15
3.4 kb indeholder ikke videoklip fra en fest hvor du kan lave output i wmv.
Jeg kender ikke selve programmet, men jeg synes det lyder som om du mangler en større fil der høre sammen med den du har.

Lidt lige som cue og bin filer.
Her er du i besiddelse af ""cue"" filen.

Jeg prøver igen:
Tag nu og læs post #9
Du bliver fejlagtigt ved at skrive i svar i stedet for den korrekte kommentar.
Avatar billede farmer2 Nybegynder
04. april 2013 - 22:16 #16
tak for din kommentar det er rigtig at filen wlmp ikke er større en 3.4 kb på det ene video klip men jeg har fået to af den slags men jeg stadig ikke åbne det er mit problem jeg ved ikke hvad der skal til for at åbne dem enten i movie marker eller i windows media player tak
Avatar billede NielsErikK Juniormester
04. april 2013 - 23:30 #17
Jeg kan kun henvise dig til #6 og tilsvarende post hvis det er wlmp filer.
Avatar billede farmer2 Nybegynder
05. april 2013 - 22:40 #18
tak for dit svar jeg kan nu se at der stå ukendt filtype det var hvis det du efterlyste udover at det er en videofil wlmp så kan du vel ikke hjælpe jeg tror han slettet filen da han låste videoklipperne op og sendte dem pr hilsen egon og endnu tak
Avatar billede NielsErikK Juniormester
05. april 2013 - 23:01 #19
Hvilken windows kører du ?
Avatar billede farmer2 Nybegynder
05. april 2013 - 23:17 #20
windows xp og jeg windows media player og movie player hilsen egon
Avatar billede NielsErikK Juniormester
07. april 2013 - 05:24 #21
Kontrolpanel > Mappeindstillinger > Vis > Fjern fluebenet i Skjul filtypenavne for kendte filtyper.

Hvis du ikke bruger klassisk visning til kontrolpanelet, kan du tilgå mappeindstillinger ved at vælge den oppe i Funktioner i Kontrolpanelet, eller gå ind under Udseende og temaer i kategorisk visning.

Nu kan du forhåbentlig give os et fuldt filnavn.
Men vi ender nok samme sted.
Avatar billede farmer2 Nybegynder
07. april 2013 - 23:23 #22
hej jeg har gransket lidt og kan se at det er en php-fil hjælper det dig og kan jeg overføre såndan en og lukke den op i movie marker eller i media player på forhånd tak
Avatar billede NielsErikK Juniormester
08. april 2013 - 07:16 #23
Php synes jeg ikke passer til dette.
Kontakt ham du har filerne fra, jeg kan ikke hjælpe dig yderlig.
Avatar billede farmer2 Nybegynder
08. april 2013 - 11:47 #24
hej igen nej jeg ved heller ikke med php fil men det står det på den når jeg tager den på facebook og vil overføre den han har også sendt videoklip pr mail vor han har låst dem op og da står der ukendt filtype men du får mange tak for dine svar jeg prøver at ringe til ham om han kan sende filerne anderledes jeg ved han havde nogle problemer med at sende da filen var for stor men tak til dig hilsen egon i tønder
Avatar billede NielsErikK Juniormester
08. april 2013 - 17:21 #25
jeg ved han havde nogle problemer med at sende da filen var for stor
Nu er jeg helt sikker på du ikke har den fil du skal bruge, for det harmonerer ikke med en fil på kun 3.5 kb.

Husk al lukke spørgsmålet ved at godkende et af de gule svar du har lavet.
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo

Held og lykke.
Avatar billede farmer2 Nybegynder
08. april 2013 - 21:53 #26
hej igen du har fuldstændig ret og jeg har lige snakket og vi blev enig om at skulde brænde en cd til som jeg kunne få ved lejlighed men endnu tak for din venlighed