Avatar billede ztinez Nybegynder
03. april 2013 - 20:37 Der er 1 kommentar

intet menupunkt til indtastning af netværksID på LUMATRON 19'' TV

Jeg kan ikke hente digitale kanaler på mit LUMATRON 19'' TV med DVB-T. Nummer: FTV-19D49DVD/1. De analoge kanaler er ok.
Hvor jeg boede tidligere før 18 dec. 2012, havde jeg intet problem med blot at køre wizarden og hente dig. kanaler, sådan som manualen foreskriver.
Fra den 18. december i min ny bolig har jeg ikke haft digitale kanaler efter utallige kanalscanninger.

Mit tv har ikke umiddelbart en funktion til indtastning af netværksID, som ifgl. YOUSEE-tekniker vil løse problemet. Det laver automatisk kanalscanning. Kun analog tuning er mulig.

Skulle kanalerne ikke bare hentes automatisk - eftersom, der ikke er en funktion til netværksID?

Hvad gør jeg?
Avatar billede komsam Juniormester
06. april 2013 - 18:31 #1
LUMATRON 19'' TV med DVB-T. DV-T ØHHH har ikke dette tv men er ret overbevist om at dit tv skal have indbygget DVB-C for at du kan modtage digit. signaler. Eller også skal du have en "box" som sættes på antennen som så igen forbindes til TV med scart eller HDMI...