Avatar billede asgrone Nybegynder
13. august 2001 - 09:44 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

lille tegneprogram

er der nogen der har en ide til, eller måske ved hvor man kan downloade et script der gør brugerne istand til at tegne et lille logo (32*32 pixel) til deres brugerprofil??
Avatar billede Slettet bruger
13. august 2001 - 09:45 #1
je ve da gern li lyt mæ!
Avatar billede taste-in-flash-out Nybegynder
13. august 2001 - 10:00 #2
HMM....Næi men jeg ville skyde på Java istedet for javascript..
Avatar billede jakoba Nybegynder
13. august 2001 - 10:25 #3
Hæ, Jeg har faktisk et liggende:
http://hjem.get2net.dk/Jakob.Aggernaes/javascript/javascript02.html

pt er skrivefladen 40*40, men det er variable du blot sætter øverst i scriptet.

mvh JakobA
Avatar billede Kengun Praktikant
13. august 2001 - 12:28 #4
el barto> Bare et lite tips: Hvis du vil lytte med så er det nok å sende en TOM kommentar (uten tekst) :-)
Avatar billede Slettet bruger
13. august 2001 - 13:15 #5
øhh...ok, men man kan da ikke poste en kommentar uden at der er noget i den..
Avatar billede jelzin101 Praktikant
13. august 2001 - 13:16 #6
jo man kan (jeg gjorde det 5 sec efter din første kommentar) - det har den fordel at asgrone ikke får en mail.
Avatar billede asgrone Nybegynder
13. august 2001 - 13:21 #7
jakob> den ser ret god din tegnemaskine, har du nogen erfaring med at køre den sammen med mysql database? det kunne være fedt hvis medlemmerne af min side kunne tegne et lille ikon til deres profil, så når de havde skrevet noget i forummet stod ikonet (i lille udgave) ved siden af deres navn...
Avatar billede Slettet bruger
13. august 2001 - 13:21 #8
ok, det står jo ikke nogen steder...(men smart) Måske Eksperten skulle gøre opmærksom på det?
Avatar billede Kengun Praktikant
13. august 2001 - 13:32 #9
Ja jeg er enig i at Eksperten burde gjøre oppmerksom på dette. Jeg var selv ikke oppmerksom på dette, før en eller annen fortalte meg om det :-)
Avatar billede jakoba Nybegynder
13. august 2001 - 13:35 #10
asgrone >> Desværre. som det er er scriptet slet ikke orienteret imod serverside bruge.
Jeg ved at både PHP og ASP har grafiske udvidelse så man kan submitte fx en hexfil og få en billedfil uf af det. Og du kan nok hitte ud af at modificere hex-formatet under linket save/hent.
Men hvordan de nødvendige formater ser ud aner jeg ikke.

mvh JakobA
Avatar billede asgrone Nybegynder
13. august 2001 - 13:37 #11
jakob> er der copuright eller kan jeg bare downloade det?
Avatar billede jakoba Nybegynder
13. august 2001 - 13:40 #12
bare grab det :-))
Avatar billede asgrone Nybegynder
13. august 2001 - 14:38 #13
jakob> lige en sidste ting...jeg ved om det er fordi jeg bruger mac men den tegner selvom man ikke klikker, er det med vilje eller hvad?
Avatar billede jakoba Nybegynder
13. august 2001 - 14:48 #14
Når den er i mode \'tegn\' efterlader cursoren et spor af prikker selvom kan ikke klikker. Og ja, jeg ville også hellere have at den kun tegnede når man fx holdt museknappen nede.
Men det kunne jeg desværre ikke hitte ud af at teste på :(

Forresten rart at høre det også virker i Mac. takker :-))

mvh JakobA