Avatar billede Tobiassonn Nybegynder
02. april 2013 - 10:03 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kan den trække diablo3

Dav jeg har fundet en pc som jeg ikke ved om den er i stand til at trække diablo 3 hjælp
Føniks amd/hd6670 light gamer.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
02. april 2013 - 10:07 #2
Hejsa.

  Ud fra de specs, der kan ses på https://www.fcomputer.dk/gamer/gamer-computere/gamer-station%C3%A6r/f%C3%B8niks/amd-hd6670-light-gamer-cm.html ser det bestemt ud til at det vil køre ganske glimrende.

De bedste hilsner
Avatar billede Tobiassonn Nybegynder
02. april 2013 - 10:09 #3
Men kommer det til at lagge
Avatar billede michael_stim Ekspert
02. april 2013 - 10:23 #4
Det er kun tilladt at oprette ét spørgsmål ad gangen med samme emne. Så luk venligst dette spørgsmål og forsæt i den anden tråd.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
02. april 2013 - 10:27 #5
Radeon HD 6670 scorer ca. 1,043

Et middel Gamer grafikkort...
GeForce GTX 660 OC Scorer ca. 4,560

Et Top Gamer grafikkort...
GeForce GTX Titan Scorer ca. 8,451

Ud over det er den nævnte CPU ikke ret god til spil hvis vi sammenligner med i5 3570.

Alt i alt er du ved at gøre et FOR billigt køb.
Selv et kort med adskillige år på bagen er bedre...
GeForce GTX 280 Scorer ca. 1,240

Hvis du skal se blot lidt frem i tiden, så bør du finde en pc med langt bedre ydelse.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
02. april 2013 - 10:29 #6
#4
Måske er det mere optimalt at lukke det gamle hvor der blev "jaget" med folk og ikke er noget link.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
02. april 2013 - 10:35 #7
Jeg så lige hvilken strømforsyning de har brugt, den ville jeg også holde mig langt fra, eneste fordel den har er prisen.
(billigt bras af PSU)
Avatar billede NielsErikK Juniormester
02. april 2013 - 10:54 #8
Jeg kan se du har taget mit råd til dig, så her er et svar til pointgivning.
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo