Avatar billede Slettet bruger
01. april 2013 - 14:23 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

spotify premium telia

hej jeg har telia  og jeg vil gerne ha spotify uden alt det der reklame hvordan gøre jeg det  jeg hhar kiggede på http://telia.dk/spotifynu

                  hvordan gør jeg det ???.)
Avatar billede NielsErikK Juniormester
01. april 2013 - 14:37 #1
Der står da tydeligt hvad du skal gøre.
Hvad forstår du ikke ?

http://telia.dk/spotify/aktiver/saadan-goer-du
Avatar billede Slettet bruger
01. april 2013 - 16:57 #2
jeg har telia  men er spotify med i alle abonnemener
Avatar billede claes57 Ekspert
01. april 2013 - 17:46 #3
jeg har telia men ikke spotify - så det er ikke med i alle - jeg vil hellere bruge rdio (som jeg så har abonnement på).
Avatar billede Slettet bruger
02. april 2013 - 16:17 #4
hvordan ser jeg om jeg har det i mit abonnement ?????
Avatar billede claes57 Ekspert
02. april 2013 - 19:10 #5
telia.dk oppe til højre, log ind - og brug nemid eller dit mobilnummer. Så kan du se, hvad dit abonnement indeholder, og se faktura-specifikationen og meget mere vedr abonnement.

ps - jeg har firma-abonnement - det kan være derfor, at spotify ikke er med.
Avatar billede Slettet bruger
07. april 2013 - 12:35 #6
okæy kikker lige på det
Avatar billede Slettet bruger
12. april 2013 - 15:41 #7
det er i hvad så
Avatar billede claes57 Ekspert
12. april 2013 - 15:57 #8
Send en SMS med teksten OPRET til 667
Du modtager en SMS med dit password

derefter ind på dit telia-link, og tast dit mobilnummer + password. Og så skal du have en app til din telefon.
Avatar billede Slettet bruger
13. april 2013 - 02:24 #9
som hedder hvad
Avatar billede claes57 Ekspert
13. april 2013 - 08:31 #10
link? det, du selv har sat i spørgsmålet...
app: i appstore - søg på 'spotify' - der ligger en gratis, og den henter du og logger ind.
Avatar billede Slettet bruger
13. april 2013 - 12:26 #11
jeg har spotify på min iphone får jeg så spotify  premium
og hvad med de 10 timer ?
Avatar billede claes57 Ekspert
13. april 2013 - 12:35 #12
du kan kende premium på, at der fx ikke er reklamer.
hvilke 10 timer? er det din månedlige taletid? Alt andet lige, så er musik data, og kører derfor ikke på taletiden.
Avatar billede Slettet bruger
25. april 2013 - 23:19 #13
jeg kan kun høre 10 timer
Avatar billede claes57 Ekspert
26. april 2013 - 11:52 #14
inkl dit øvrigt data-forbrug, så rammer du grænsen i abonnement. Det er lige sat op fra 10 til 20gb, så vidt jeg husker, så du får plads til mare musik fremover:

6. Datatrafik
Spotify Premium kræver en dataforbindelse. Kunden skal derfor være opmærksom på om den enhed, der benyttes sammen med Spotify Premium, understøttes af et abonnement, hvor data er inkluderet. Brug af Spotify Premium streaming kan koste dataforbrug på mobiltelefonen. Kunden betaler for den datatrafik, der
finder sted ved streaming.
Prisen for datatrafik i Danmark følger de til enhver tid gældende priser og vilkår for dataforbrug til Kundens mobilabonnement. Prisen
for datatrafik i udlandet følger de til enhver tid gældende priser i det pågældende land, hvor Kunden befinder sig. Se gældende priser på telia.dk.

det er modsat tdc, hvor musikaflytning ikke medregnes i dataforbrug. Så du må regne på, hvor du får mest for pengene (når bindingsperiode er udløbet).
Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2013 - 00:48 #15
kan jeg ikke få det på Windows Media Player
Avatar billede Fooz Nybegynder
03. maj 2013 - 08:56 #16
Spotify i Windows Media Player? Nej, det kan du ikke.
Avatar billede Slettet bruger
04. maj 2013 - 01:37 #17
kan  man reset time eller hvad
Avatar billede Fooz Nybegynder
04. maj 2013 - 06:16 #18
Dit oprindelige spørgsmål er blevet besvaret. Det er på tide at du uddeler points.

Hvis det var muligt at resette time (jeg formoder at du mener de 10 timer inkluderet), så ville det jo være fjollet at lave en begrænsning i første omgang.

De 10 timer skulle være opdelt i portioner, så du kan få 2,5 time om ugen. Det er ikke Spotify der sætter begrænsningen, men derimod rettighedsindehaverne (pladeselskaberne).
Avatar billede Slettet bruger
07. maj 2013 - 19:27 #19
pladeselskaberne ????

hvad så spotify premium ?¨
Avatar billede claes57 Ekspert
07. maj 2013 - 19:51 #20
spotify lever med det, som de nu betaler for - hvis du vælger spotify, så er det dit valg - lev med det.
Du kan få fx Rdio til ca samme pris (det har jeg, og det virker uanset udbyder).
Avatar billede Slettet bruger
10. maj 2013 - 01:53 #21
ok
Avatar billede Slettet bruger
04. juli 2013 - 00:26 #22
Svar (til løsninger og pointgivning)