Avatar billede draw Nybegynder
13. august 2001 - 09:14 Der er 12 kommentarer

PC Til TV

Hej jeg har fået til opgave, at forbinde en PC-er til et 50\" fjernsyn. Der er ca. 25 meter imellem tv og pc. Det skal bruges til undervisning.Det nemeste ville selvfølgelig være, at bruge S-VHS ud gangen. Men er ikke klar over om man kan sende signalet så langt uden at det bliver forvrænget?
Måske nogen har andre ideer til hvordan det kan lade sig gøre.
Avatar billede wisen Nybegynder
13. august 2001 - 09:15 #1
Flyt computeren :)
Avatar billede Slettet bruger
13. august 2001 - 09:18 #2
S-VHS kan absoulut ikke klare 25 meter uden en repeater...Måske omkring 7-8 meter, men det er også max...
Avatar billede vladimirr Nybegynder
13. august 2001 - 09:18 #3
Jeg vil tro at kvaliteten vil falde over så lang en afstand.. så wisen har vist ret.
Avatar billede Slettet bruger
13. august 2001 - 09:19 #4
Prøv evt. at købe et skærmet kabel på de 25 meter (hvis du kan finde det) og se om du kan leve med kvaliteten.

Fona havde på et tidspunkt en DVD pakke med et phono/phono --> S-VHS på 20 meter, men det var ikke skærmet...
Avatar billede harlequin Nybegynder
15. august 2001 - 13:50 #5
prøv evt at kigge på http://www.AV-Connection.dk og maile dem med dit spørgsmå de ved alt om kabler

/harlequin
Avatar billede frn Nybegynder
27. august 2001 - 21:12 #6
Jeg har et kabel til formålet på 10 meter det er ikke noget probelem. jeg har lige været inde og checke min leverendør de har et kabel på 20 meter, de vil også kunne svare dig på om du kan komme de sidste 5 meter. PS det er ikke nemt at sætte op :-)

www.mercodan.dk  -> A/V  -> DVD-KIT 20 Meter. Phono samt S-VHS ledning. Omsætningsstik scart/phono og phono/minijack. incl. Composite adapter
Avatar billede retaxes Nybegynder
28. august 2001 - 03:33 #7
Hvis du kan opnå impedanstilpasning i begge ender skulle du i teorien kunne gøre forbindelsen meget lang.
Opnår du ikke impedanstilpasning får du stående bølger på forbindelsen og dermed skygger og et dårligt resultat!
Avatar billede retaxes Nybegynder
01. september 2001 - 22:54 #8
fm> Hvordan går det, har du fået løst problemet?
Avatar billede frn Nybegynder
01. september 2001 - 22:59 #9
retax - > problemet ??? jeg har ikke noget problem hvad mener du ???
Avatar billede retaxes Nybegynder
01. september 2001 - 23:03 #10
sorry> ;o) det var ikke dig men draw jeg mente ;o(
Avatar billede frn Nybegynder
01. september 2001 - 23:05 #11
OK
Avatar billede retaxes Nybegynder
01. september 2001 - 23:11 #12
Ville blot høre draw hvordan det går med problemet!