Avatar billede jakobyui Nybegynder
30. marts 2013 - 22:44 Der er 2 kommentarer

Airplay skærm duplering

Hej

Jeg har været ude og erhverve mig en macbook air, jeg har egentlig været i den opfattelse at man kunne skærm duplere til sin ATV, men efter lidt søgen er jeg blevet mere forvirret, skal man bruge lion mountain til dette eller burde det være i min nye macbook air fra 2012?

Håber seriøst der er en der kan hjælpe mig da dette er meget nyt for mig. (:
Avatar billede swiatecki Novice
31. marts 2013 - 00:40 #1
Du skal bruge Mountain Lion, dit apple tv skal være en af de nyeste, og du skal slå det til under systemindstillinger->skærme/display
Avatar billede jakobyui Nybegynder
31. marts 2013 - 01:02 #2
Ok, mange tak for svar, det må jeg hellere få købt så, har både en ATV 2 & 3, men det burde vel kunne gøres på begge?