Avatar billede Webish Nybegynder
30. marts 2013 - 13:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Program/service til pro websites.

Hvilket program bruger du til at lave websites i dag ?
Snakker vi Joomla, Drupal, Wordpress, Dreamweaver ect eller noget helt andet ?
Avatar billede olebole Juniormester
30. marts 2013 - 13:52 #1
<ole>

Joomla, Drupal og Wordpress er ikke programmer til at lave websites i. Det er DreamWeaver derimod.

Det to første er CMS'er (Content Management System) til vedligeholdelse af websites. Wordpress er i virkeligheden et blog-system, 'forklædt som CMS'.

Hvad er det, du skal bruge?

/mvh
</bole>
Avatar billede Webish Nybegynder
30. marts 2013 - 14:51 #2
hov
Joomla, Drupal, Wordpress  fed VS. Dreamweaver  skulle der stå.
-
Altså hvilket CMS  (Joomla/Drupal/Wordpress ect) foretrækkes, og hvilket websiteprogram er jeres favorit ?
Avatar billede olebole Juniormester
30. marts 2013 - 15:26 #3
Det er lidt ligesom med okse-, svine-, lamme- og hestekød. Det er velegnet til forskellige ting - og så er resultatet i høj grad afhængig af, hvormeget erfaring man har med retter af de forskellige slags kød.

Svaret er altså: Det kommer an på, hvad du vil lave - og i meget høj grad, hvad du har mest erfaring med
Avatar billede Webish Nybegynder
15. april 2013 - 10:52 #4
Kom lige med et svar olebole, så tråden kan afsluttes.