Avatar billede darkwader Juniormester
30. marts 2013 - 12:31 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

Email til at få McAfee-produkt refunderet

Hej
Mcafee har gudhjælpe mig sat mig til automatisk fornyelse, hvad jeg er inderligt i mod.
Nu har jeg fået en medddelse om at de trækker 599 kr fra min konto.
Jeg kan kun chatte eller ringe mellem 10 - 17 for at afvise den automatiske fornyelse og de skriver de selv, at kan tage op til en 30 min at komme igennen.

Det punkt hvor jeeg skrive til dem virker ikke.
Så nu er spørgsmålet. Er der en der ligger inde med en emailadresse til  Mcafee kundeservice, så jeg blot kan skrive til mcafee og afvise den automatiske opdatering.

På forhånd tak
Avatar billede 220661 Ekspert
30. marts 2013 - 12:36 #1
Har du meldt den til betalings service i din netbank?
Du kunne måske deaktivere den her.
Du skal så bare lige være 100% sikker på, du har bevis for at du har afmeldt produktet, da du ellers kan få problemer bagefter.
Avatar billede darkwader Juniormester
30. marts 2013 - 12:48 #2
Jeg har ringet til min bank. Da det bliver betalt via kredit kort skal jeg ud i en længere smør med indsigelse i banken, hvis jeg skal stoppe betalingen. Det er faktisk det der er så frustrende at hvis du først en gang har betalt en vare med kredit kort, kan de bruge dine betalings oplysninger til at trække uhæmmet fra dit kort.
Så nej det var ikke løsningen. Eller tak forsøget :-)
Avatar billede jtt Nybegynder
30. marts 2013 - 15:11 #3
Ser ud til du har op til 60 dage fra fornyelsesdato til at fortryde / få refunderet købet

http://service.mcafee.com/FAQDocument.aspx?lc=1030&id=CS40107
Avatar billede jtt Nybegynder
30. marts 2013 - 15:15 #4
Det ser ikke ud til du kan chatte / emaile hvis "country" = danmark. Vaælg United Kingdom
Avatar billede darkwader Juniormester
30. marts 2013 - 15:54 #5
Hej
Det ser ud til at virke med vælge United Kingdom i stedet for.

Så du indkassere lige 100 point og jeg siger tak for hjælpen

MVH
Darkwader
Avatar billede darkwader Juniormester
30. marts 2013 - 15:55 #6
Gider skrive den som et svar, så jeg kan tildele point med det samme :-)
Avatar billede jtt Nybegynder
30. marts 2013 - 18:45 #7
OK
Jan