Avatar billede radisson Nybegynder
28. marts 2013 - 10:37 Der er 1 kommentar

Filer fra Snow Leopard OS

Hej alle.

Jeg har installeret Mountain Lion OS på min MacBook Pro, men har tilsyneladende ikke fået taget en backup af mine musik filer i det gamle styresystem. De to styresystemer ligger i hver sin partition, og jeg vil således antage, at filerne ikke er overskrevet.

Kan man tilgå filerne og kopiere dem over på den nye partition?
Avatar billede 220661 Ekspert
28. marts 2013 - 13:17 #1
Bruger ikke selv Mac skal siges.

Du har så noget bootmanager der gør at du kan køre begge systemer?

I Windows kan man jo fra det program man bruger til afspilning af filer i mange tilfælde henvise til anden lokalitet for mediafiler, der gør at man ikke behøver at kopiere filer over.
Jeg ved ikke om det er en mulighed i Mac?