Avatar billede Weedfald Nybegynder
28. marts 2013 - 00:02 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Trådløs net driver??

Hej eksperter, jeg har lige haft formateret og geninstalleret windows 7 ultimate, men har nu ingen Wlan forbindelse på pc'eren..

Hvilken driver skal jeg hente?
Og hvordan finder jeg evt. ud af hvilken driver jeg skal hente?

Tak på forhånd :-)
Avatar billede Slettet bruger
28. marts 2013 - 02:03 #1
Du skal finde ud af hvad bundkort du har, og så hente de rigtige drivere hos producenten.

Rigtigt mange har Intel chipset+netkort, så i første omgang kan du prøve med Intel. Ellers bliver du nød til at åbne computeren og finde ud af hvad der sidder indeni.

Hvis du besøger:
http://www.intel.com/p/en_US/support/

Så klik http://www.intel.com/support/detect.htm
Den vil scanne din pc og give dig korrekte drivere.

?
Avatar billede Blueeyez Mester
28. marts 2013 - 07:22 #2
Hvis du har mulighed for internet med lan kabel så brug slimdrivers, lyder ikke som om du har installeret nogen af driverne...
Avatar billede Weedfald Nybegynder
28. marts 2013 - 14:35 #3
Gode svar, men jeg har slet ikke internet på den pågældende computer, dvs at jeg heller ikke med kabel kan få internet på den? Det er en Toshiba SATELLITE C670D-10C - Den køre Windows 7 Ultimate.

Håber det kan hjælpe jer lidt :-)
Der må da være en samlet pakke et sted man kan downloade som extracter driverne på pc'eren (Uden internet)

Tak på forhånd !
Avatar billede Blueeyez Mester
28. marts 2013 - 15:23 #4
Her er driverne http://www.toshiba.dk/innovation/download_drivers_bios.jsp?LNG=19&service=ND

Hvis det skal være nemt så hent internet driver og brug derfra slimdrivers.. Der er en del drivere...
Avatar billede Weedfald Nybegynder
28. marts 2013 - 17:17 #5
Skriv et svar og jeg tildeler point :-)
Mange tak for hjælpen Blueeyez!
Avatar billede Blueeyez Mester
28. marts 2013 - 17:24 #6
Velbekommen :-)
Avatar billede Weedfald Nybegynder
28. marts 2013 - 17:28 #7
Hvis du er en "haj" til pascal/scripting, Så syntes jeg du skulle tjekke mit seneste post ! Jeg er virkelig gået kold nu hehe :-)