Avatar billede cyberfish Nybegynder
27. marts 2013 - 21:20 Der er 8 kommentarer

Politi virusen

Jeg har fået denne omtalte politi virus og har forsøgt at fjerne den, men jeg kan ikke fjerne den..Jeg er rå vild for hjælp...

Fandt et link herinde hvor jeg sku downloade offline defender fra microsoft og lave en usb stik som kunne boot up og rense min computer.

Da jeg rensede med dette tool så fandt den 2 problemer som jeg valgte at fjerne. Men jeg for stadig en hvid skærm ved opstart af windows..jeg kan ikke genstarte i fejlsikret tilstand da den bare genstarter inden windows er loadet. Jeg kan genstarte med komando promt men jeg kan ikke gendanne mit system da det er slået fra...

Hvad skal jeg gøre ??
Avatar billede Tobi97 Novice
27. marts 2013 - 21:23 #1
har du prøvet med Chameleon også installere malawarebytes igennem det og rense med det program?
http://www.malwarebytes.org/products/chameleon/
Avatar billede Tobi97 Novice
27. marts 2013 - 21:24 #2
og hva fanø går i ind på siden at der er så mange der får ukash og alle mulige andre viruser ?
Avatar billede cyberfish Nybegynder
27. marts 2013 - 21:28 #3
Hvad er Chameleon ?
Avatar billede cyberfish Nybegynder
27. marts 2013 - 21:50 #4
Hvordan installere jeg noget somhelst i denne tilstand hvor jeg er ret fucked
27. marts 2013 - 21:58 #5
Velkommen til E. ...

Hvilket STYRESYSTEM ?

Forventer det er M$ Windows ?

Velkommen i [Ukash virus] klubben...

Fejlsikker tilstand - Systemgendannelse !!!
Som her ->
www.eksperten.dk/spm/970326#reply_7990002
Avatar billede 220661 Ekspert
28. marts 2013 - 01:36 #6
#3 Chameleon er et værktøj som skulle hvis man ikke har Malwarebytes på maskinen installere den i dos tilstand, og iliminere malware i at starte, så malwarebytes kan fjerne den ved en scanning fra dos tilstand.

Prøver du #5 og det ikke virker kan du prøve dette:
http://www.eksperten.dk/spm/972407#reply_8002737
Der skulle også være en anden ny mulighed: http://www.eksperten.dk/spm/975907#reply_8045306
Avatar billede cyberfish Nybegynder
28. marts 2013 - 01:45 #7
der var ikke noget at gøre..måtte formatere og installere alt igen..det tager lige så lang tid som jeg har brugt på at prøve at fjerne den virus..så jeg gav op :s
Avatar billede 220661 Ekspert
28. marts 2013 - 08:37 #8
Fik du så heller ikke taget backup af dine ting??