Avatar billede bubbadk Nybegynder
27. marts 2013 - 16:59 Der er 5 kommentarer

hvilken cykel

Da jeg har fået stjålet min cykel og ska købe en ny .
valget går mellem da jeg får noget rabat på de forskellige cykler.

KIldemoes Logic std 5 gear
MBK Koncept
Nishiki Touring master

Jeg er ny hva angår cykler og kommer nok ik til at vedligeholde det vilde så havde tænkt mig 7-8 indvendige gear men tager imod gode råd med kyshånd da jeg er helt grøn hva angår cykler.

cyklen ska bruges til små ture 5-10 km max et par gange om ugen og måske en tur på arbejdet i ny og næ hvis solen virkelig lokker. håber på lidt gode råd
Avatar billede claes57 Ekspert
27. marts 2013 - 19:11 #1
nu beder du x antal mennesker om hjælp til 3 navngivne muligheder. Alle x mennesker skal slå de ukendte cykler op via på nettet.
Det ville være rart, hvis du som spørger kom med link til de 3, du har udvalgt.
Jeg har fx en 7 indvendige gear og med fast-monteret lys - og affjedring i saddel (gammel-far-city-cykel). Den er glimrende - mærket er renault.
Avatar billede Tobi97 Novice
27. marts 2013 - 19:50 #2
den skal vel bare føles god at cykle på, så der kan vi nok ikke hjælpe dig ;)
Avatar billede finb Ekspert
27. marts 2013 - 22:44 #3
Min udmærkede, simple cykel koster 1.000 fra ny - hvis/når den bliver stjålet, køber jeg bare en ny.
Så jeg har en spritny cykel hver 2. år - til 500 kr årligt.
Avatar billede bubbadk Nybegynder
28. marts 2013 - 08:45 #4
Havde en Bilka cykel og den var simpelthen så tung at cykle på... Efter at have googlet og kigget kataloget igennem har jeg fundet de 3 muligheder... Leder mest efter gode råd hva angår valget valget af de 3 cykler dvs er der nogle producenter der er bedre end andre? Eller er der en derude der har ejet nogle af cyklerne og har lidtverfaring med dem?
Avatar billede alsvik Nybegynder
12. maj 2014 - 13:15 #5
Et godt råd: Lad være med at købe en Bilka-cykel eller en Coop-cykel! De er tunge og af dårlig kvalitet

Der er faktisk rigtig mange gode muligheder for at få billige kvalitets-cykler, hvis du ellers ser dig godt for.
Der findes fx http://www.outlet-cykler.dk som sælger cykler med prisgaranti og som sælger alle de kendte mærker - både de nye 2014-modeller og dem fra 2013 med væsentlig rabat.