Avatar billede tsoegaard Nybegynder
27. marts 2013 - 08:23 Der er 2 kommentarer

Netværk read/write

Jeg har en virtuel miljø til at køre med tre serverinstallationer.
Jeg har prøvet at hente/gemme en fil på ca.150Mb på hver af de tre server installationer.
Når jeg gemmer filen på den ene server tager det ca.13sek., når jeg så skal hente den igen tager det 1m 34sek. ???
På hver af de andre server installationer tager det ca.13 sek. begge veje.
Er der nogen der kan komme med nogle forklaringer/løsninger på dette ??
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2013 - 09:50 #1
hvad er det for nogle servere?
Avatar billede tsoegaard Nybegynder
13. maj 2013 - 06:51 #2
Har fundet problemet