At have travlt lyder meget bekendt.
Ummidelbart ville jeg starte med at køre RSoP (Resultant Set of Policy), hvilket kan vise hvilke GPO'er der anvendes og hvilke dele af GPO'er der anvendes. Dette kan vise om nogle af dine GPO'er konflikter og derfor ikke applies på dine brugere.
Her er et par hints ang. RSOP, hvis du ikke kender den.
http://technet.microsoft.com/en-us/library/cc779663%28v=ws.10%29.aspxhttp://technet.microsoft.com/en-us/library/cc778752%28v=ws.10%29.aspxDenne er relevant da RSOP ikke er standard på en 2003
http://support.microsoft.com/kb/323276Den bedste måde....Jeg ville sætte en GPO på hver af grupperne. Derved undgår du at skulle lave brugerspecifikke GPO eller regler, hvilket kan udvikle sig til et administrativt helvede.
Start eventuelt med en testbruger, der er magen til en af de "rigtige" bruger på en testmaskine.
Ang printernePrinterne vil jeg mene at du bør tilføje på samme måde - altså via GPO'er. Det kan muligvis være nødvendigt, hvis dine brugere skal have forskellige default printere.
Set printer as defaulthttp://blogs.technet.com/b/grouppolicy/archive/2009/06/24/gp-preferences-set-a-default-printer.aspxDeploy printers by using Group Policyhttp://technet.microsoft.com/en-us/library/cc722179%28v=ws.10%29.aspxEn lille detaljeDette var et problem med Windows XP, men om det stadig spiller ind ved jeg ikke. Der var en række GPO-relaterede opdateriger til Windows XP uden hvilke Windows XP ikke kunne håndtere GPO're rigtigt. Dette problem er jeg ikke stødt ind i med W7, men jeg vil anbefale at dine klientmaskiner er fuldt opdaterede.