Avatar billede M_IB Nybegynder
25. marts 2013 - 20:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

egne 404 fejlsider på windows server ude i byen - hvordan ?

Hej

har for nylig lagt nyt site ud og i den forbindelse lavet redirects i web.config filen og det virker fint :-)

men jeg vil gerne lave egne (statiske) fejlsider også, således at "utænklige" indtastninger lander på min index.html !

det kan jeg ikke få til at virke, har googlet og fundet forskellige beskrivelser. Prøvet at indsætte disse i web.config, men det virker ikke. Har også prøvet at angribe server gennem IIS Manager uden held!

Der må være noget jeg ikke forstår, håber nogen kan hjælpe mig videre.....

vh Mic.

www.smith-co.dk ligger på UnoEuro windows server med ASP / ASP.NET
Avatar billede M_IB Nybegynder
28. marts 2013 - 19:27 #2
Hej igen,

har fået det til at lykkedes gennem IIS

havde selv søgt en del, men jeg giver gerne point til dig Sweet1, så smid et svar :-)

god påske

vh Michael
Avatar billede Sweet1 Nybegynder
02. april 2013 - 17:48 #3
Dejligt at det er lykkedes for dig :)