Avatar billede kill4cake Nybegynder
25. marts 2013 - 16:23 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Bærbar går direkte til BIOS

Hey folkens.
Når jeg tænder min bærbar går den direkte til BIOS, når jeg så vil ud af det og klikker "save changes and exit" eller "discard changes and exit", så genstarter den bare og går direkte til BIOS igen.
Avatar billede claes57 Ekspert
25. marts 2013 - 16:32 #1
se lige efter i bios - inden du lukker.
1) er harddisken der
2) er bootmedie korrekt
Avatar billede 220661 Ekspert
25. marts 2013 - 16:46 #2
Udtag batteri og 230 volt fra, den og hold startknappen nede i ca 30 sek. Genmonter og se om den holder op.
Avatar billede kill4cake Nybegynder
25. marts 2013 - 19:46 #3
Hvordan tjekker jeg om harddisken er forbundet ?

Og boot har jeg kun 2 muligheder 1"launch PXE OpROM" og "Delete Boot Option"
Avatar billede kill4cake Nybegynder
25. marts 2013 - 19:48 #4
Hvordan tjekker jeg om harddisken er forbundet ?

Og boot har jeg kun 2 muligheder 1"launch PXE OpROM" og "Delete Boot Option"
Avatar billede claes57 Ekspert
25. marts 2013 - 20:20 #5
din harddisk er ikke med som boot-mulighed. Derfor er bios i tvivl om, hvordan den skal starte. Din pc skal ned til en 'mekaniker', der kan se på maskinen. Det kan være strøm til harddisk, eller disk defekt/nedbrud.
Hvis det er en maskine på under 2 år, så kontakt sælgeren i første omgang.
Avatar billede kill4cake Nybegynder
10. juni 2013 - 15:19 #6
Jeg sende den tilbage til sælgeren og det er nu fikset
Avatar billede claes57 Ekspert
10. juni 2013 - 15:57 #7
ok - accepter svar i #3, og behold dine point.