Avatar billede sero Nybegynder
13. januar 2000 - 22:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Udprintning af Hjælp-filer

I !Photo Plus 4 Readme får man tilbudet "Review the whole file" og man kan så køre hele filen ud.

Den mulighed savner jeg ved de forskellige Hjælp-filer, såvel i Windows 98 som i applikationerne.

Er der nogen løsning på det problem?
Avatar billede 7up Nybegynder
13. januar 2000 - 22:51 #1
i de help filer jeg har, er der en knap der hedder udskriv... ?
Avatar billede sjensen Nybegynder
14. januar 2000 - 00:21 #2
Du kan ikke i hjælp udskrive hele hjælpefilen. Kun den tråd du er ved at læse.

Eneste mulighed er at De-kompilere hjælpefilen og få et RTF (word) dokument ud af den.

På denne sit e, under download, kan du downloade forskellige ting vedr. hjælpefiler, herunder et program der hedder HelpDeCo der gør lige netop det:

http://www.winhelp.gr

Go' fornøjelse

Sjensen
Avatar billede sero Nybegynder
14. januar 2000 - 00:26 #3
Tak til sjensen. Vil nu se på det anbefalede program. Hilsen sero.