Avatar billede Jannickhess Professor
25. marts 2013 - 00:17 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

lave egen musik cd i egen rækkefølge

Jeg vil gerne finde en helst dansk hjemmeside, hvor jeg kan
downloade lige det musik som jeg selv ønsker op til 20 musik numre på 1 cdér.

Psy Gangdam style som nr 01 osv.
båtten anna.

Jeg vil dog bare gerne downloade det i den bedste kvalitet til en max pris på Højst 10 kroner pr nummer.

Og hvis der er nogen herinde der kan finde en liste over det mest populære musik numre i år 2012-2013

Jeg kan godt lide at der er lidt gang i musikken, og ikke sådan noget hilda og Heick noget.

Jeg har været lidt inde og kigge rundt omkring på nettet.

JH
Avatar billede mikejezz Nybegynder
25. marts 2013 - 10:52 #1
Du kan købe musik på iTunes, sortere det på en playliste, og så brænde skiven.
Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2013 - 11:57 #2
Avatar billede LarsMejsner Nybegynder
25. marts 2013 - 12:32 #3
http://www.snipmp3.com/ her kan du selv vælge kvaliteten. Du skal bare indtaste URL/LINKET fra YouTube og put det ind
Avatar billede Jannickhess Professor
25. marts 2013 - 19:11 #4
Det skal så bare være i Mp3 eller bedre end det
Okay jeg prøver lige igen og se om jeg kan finde ud af det nu så.

Tak

Jeg vender tilbage hvis det virker.

JH
Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2013 - 21:48 #5
Avatar billede mikejezz Nybegynder
26. marts 2013 - 09:27 #6
At tage sange fra youtube film er ikke lovligt.

Du ejer ikke rettighederne til at have sangen på din computer.
Avatar billede Jannickhess Professor
31. marts 2013 - 23:36 #7
Tak for din hjælp
Her er dine point