Avatar billede blizduck Nybegynder
22. marts 2013 - 10:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mange skærme til én skærm

Hej alle, jeg går på HTX, og i faget teknologi, har min partner og jeg, snakket om en idé om at i skolerne lærerne ingen ide har om hvad deres elever laver på deres computere, og har ingen idé om de følger med i timen.
Derfor så tænkte vi på om det ville være muligt at koble elevernes computere til en enkel skærm som læreren har, hvor skærmen deler op, så elevernes skærme har lige meget plads på den, eller om det kunne være muligt at minimere skærme, og kigge på enkelte elever, evt. til hjælp til den specifikke elev.

Tl;dr, kan der kobles mange(20-30) skærme, til én skærm, og så kan ses derfra?
Avatar billede blizduck Nybegynder
22. marts 2013 - 13:03 #2
buzz killington.. Så kan vi ikk lave det.. :(
Avatar billede Carla Sullivan Praktikant
22. maj 2018 - 07:01 #3
While looking for classroom computer management solutions recently, I came across Faronics Insight http://faronics.com/products/insight which is by far the best classroom management software. It has a central console which helps teachers not just monitor student activities but also control the devices of each student. It can restrict access to browsers and several applications that eliminate distractions. We first tested it in the 30 day trial period, and then took the decision of buying it.